Η Θεατρική ομάδα “Ατέρμονο” παρουσιάζει το θεατρικό έργο: «ΔΕΙΠΝΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ» βασισμένο στο έργο:
«Η γυναίκα που μαγείρεψε τον άνδρα της» της Ντέμπι Ίστ, σε διασκευή – σκηνοθεσία: Ζγούρη Ειρήνης και παραγωγής 2021: Νέο «Θέατρο Τεχνών» Λάρισας (Τζαβέλλα 1 & Εργ. Πρωτομαγιάς).
Σκηνοθετικό Σημείωμα:
Η αγγλική εμβληματική κοινωνική σάτιρα: «δείπνο για τρείς», είναι βασισμένη στη σύγχρονη αγγλική κωμωδία: «Η γυναίκα που μαγείρεψε τον άνδρα της», η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Λονδίνο το 1991, γραμμένη από μια σημαντική ακτιβίστρια, αγωνίστρια και μάχιμη θεατρική συγγραφέα, την Debbie Issit. Ένα έργο γροθιά στο στομάχι απέναντι στους αγώνες ισότητας των δυο φύλων και κατεπέκταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σε μια σαθρή και γεμάτη «τοξικότητα αρρενωπή κοινωνία», στην οποία η πατριαρχική νοοτροπία έχει ποτίσει τις ανθρώπινες συνειδήσεις και απειλεί άμεσα την γυναικεία αξιοπρέπεια. Το έργο είναι μια μαύρη κωμωδία, η οποία καυτηριάζει την αρσενική και θηλυκή τοξικότητα και τις συνέπειες που έχει η ψυχοφθόρα αυτή συμπεριφορά στις διαπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα στα μέλη μιας οικογένειας αλλά και της κοινωνίας γενικότερα. Μέσα από τις συγκρούσεις και τις πρωτότυπες διαλογικές διαμάχες στο έργο, αναδύεται η δύναμη της τοξικής συμπεριφοράς των δυο φύλων και καταδεικνύεται το ότι: η τοξική συμπεριφορά σε μία σχέση δεν έχει φύλο και πηγάζει από τα απωθημένα, τα στερεότυπα, την καταπίεση και την καταπιεσμένη σεξουαλικότητα, η οποία στην ακραία της μορφή μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια της ανθρώπινης ζωής και ο μόνος τρόπος να καταπολεμηθεί είναι η συνειδητότητα του ανθρώπου και η ειλικρίνεια μεταξύ των ανθρωπίνων σχέσεων. Ο άνθρωπος καλείται προ των ευθυνών του να αντιμετωπίσει τον εσώτατο «σκοτεινό του εαυτό» και να συμφιλιωθεί με το πως βλέπει τους άλλους ανθρώπους. Ο βαθύτατος πληγωμένος εαυτός και εγωισμός δημιουργεί επιθετικότητα και ανάγκη για απελευθέρωση από τις συμπληγάδες της κοινωνικής ζωής και των στερεοτύπων. Στο έργο διακωμωδείται με μαύρο χιούμορ η τοξική συμπεριφορά στις ανθρώπινες σχέσεις, που δεν κάνει διάκριση μεταξύ των δυο φύλων, έτσι γελοιοποιείται το ανθρώπινο πάθος που οδηγεί σε αδιέξοδες λύσεις, μέσα από αυτό κατανοούμε τις καταστροφικές συνέπειες της εγωκεντρικότατες και συνειδητοποιούμε ότι κανένα έγκλημα δεν είναι δικαιολογημένο. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρεί αστείο την τοξικότητα ως κατάσταση αλλά μέσα από το χιούμορ προσπαθεί να καταδείξει την παθογένεια των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων και ειδικά των νέων ζευγαριών. Το έργο καταδεικνύει με τρόπο γλαφυρό ότι: «Το πρόβλημα δεν είναι οι άλλοι αλλά εμείς οι ίδιοι», εμείς που δίνουμε χώρο και προσπαθούμε να καλύψουμε το κενό μέσα με στερεότυπες ιδεοληψίες, αναζητώντας παρηγοριά σε αδιέξοδες σχέσεις. Το έργο καλείται να σχολιάσει όλα αυτά τα δραματικά γεγονότα των γυναικοκτονιών που βιώνουμε στις μέρες μας και προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν υπάρχει διάκριση στο έγκλημα, όλοι είναι ένοχοι απέναντι σε αυτό, ανεξαρτήτου καταγωγής και κοινωνικής τάξης. Η Προσπάθεια της αρρενωπής φιγούρας του άνδρα να κρατήσει και δυο γυναίκες στη ζωή του ως μια συνέχεια κτητικής αντίληψης «δύναμης για ζωή», δημιουργεί δυο αρρωστημένους κόσμους μέσα στους οποίους βουλιάζουν οι τρεις ήρωες παρασύροντας τον χώρο και τον χρόνο των γεγονότων. Οι ερωτικές σχέσεις εκμηδενίζονται και χάνουν το νόημα και την αξία τους, αφού όλα συρρικνώνονται μέσα στην «μαύρη τρύπα» της τοξικής εκκεντρικότητας, ενώ ο κόσμος τους βουλιάζει μέσα στο ψέμα και την εξαπάτηση, σε σημείο που ούτε ο ίδιος ο θάνατος έχει πλέον καμία αξία. Μέσω της διακωμώδησης των καταστάσεων, με το λεπτό χιούμορ, επιχειρείται να αναδειχτούν οι παθογένειες των τοξικών σχέσεων και η καταπίεση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στον βωμό του ατομικισμού και του εγωκεντρισμού.
Σκηνοθεσία: Ζγούρη Ειρήνη
Υπόθεση του έργου:
Ένα κλασικό ερωτικό τρίγωνο. Ένας άνδρας που προσπαθώντας να βρει την όρεξη του για ζωή εμπλέκεται με μια ερωμένη, αλλά δυσκολεύεται να εγκαταλείψει την γυναίκα του διότι έχει το πάθος της κοιλιοδουλείας και εκείνη είναι μια θεσπέσια μαγείρισσα. Ο εκκεντρικός ήρωας του έργου, ο Έντουαρτ, όταν αποφασίζει να αφήσει την γυναίκα του και να ξεκινήσει από την αρχή την ζωή του με μια νεαρή γυναίκα, κάνει μια θλιβερή διαπίστωση: η καινούργια γυναίκα δεν γνωρίζει από μαγειρική! Έτσι, θρηνώντας την απώλεια της καλοπέρασης και της προσωπικής του ευημερίας, ο Έντουαρτ παίρνει την δύσκολη απόφαση να επιστρέψει στο σπίτι του, στην σύζυγό του και να συνεχίσει τη ζωή του, διατηρώντας όμως και την εξωσυζυγική του σχέση.
Τελικά, το πάθος του αυτό θα τον οδηγήσει στον θάνατο. Η Χίλντα είναι μια σύζυγος και μια καλή μαγείρισσα, αφοσιωμένη στο οικογενειακό της περιβάλλον. Παντρεμένη για χρόνια με τον Έντουαρτ, έχει αφεθεί στην ρουτίνα της καθημερινότητας. Η αποχώρησή του από το σπίτι θα την ταράξει και θα αναζητήσει τρόπους εκδίκησης. Η Λίλα, μια νεαρή κοπέλα που αναζητά για σύντροφο έναν άνδρα μεγαλύτερο σε ηλικία, ώστε να αναπληρώσει τα δικά της ψυχολογικά απωθημένα, θα πέσει στην παγίδα του Έντουαρτ με απρόσμενες συνέπειες. Οι τρεις ήρωες θύματα και θύτες μιας ατέρμονης ψυχοφθόρας σχέσης, δεν μπορούν να ξεφύγουν από την κεντρομόλο δίνη που τους καταπίνει καθημερινά οδηγώντας τους σε έναν απανθρωπισμό και σε μια πραγματική εξαθλίωση τους, όπου στο τελικό στάδιο, ακόμα και ο ίδιος ο θάνατος, θα είναι ένα απλό καθημερινό δείπνο με καλεσμένους τους ίδιους.
Ταυτότητα της παράστασης:
«ΔΕΙΠΝΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ»
Βασισμένο στο θεατρικό έργο «Η γυναίκα που μαγείρεψε τον άνδρα της», της Ντέμπι Ίστ
Είδος: Μαύρη Κωμωδία
Διασκευή – Σκηνοθεσία: Ειρήνη Ζγούρη
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάνος Καβίδας
Σχεδιασμός Φωτισμού και Μουσική Επιμέλεια: Μάνος Καβίδας
Επιμέλεια Κίνησης: Σωτηρία Αργυροπούλου
Επιμέλεια σκηνικών: Δημήτρης Νατούδης
Παίζουν οι ηθοποιοί:
Αναστασία Μιχαλούδη, Γιάννης Γαλάνης, Πολυξένη Τζανακούλη
Σχεδιασμός Αφίσας: Παύλος Χατιλάρης
Παραγωγή: Atermono. Creative. Cine. Art.
Διάρκεια: 90’
Παραστάσεις: 18-19-20, 25-26-27 Μαρτίου
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: 10 € κανονικό, 8 € φοιτητικό, ανέργων, Αμέα, άνω των 65, 7 € Ομαδικό, Ατέλειες
Κρατήσεις: στο ταμείο του θεάτρου,
και στα κινητά: 6942814055 // 6973415721
ΝΕΟ «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα
Διεύθυνση: Τζαβέλλα 1 & Εργ. Πρωτομαγιάς
Βιογραφικά Συντελεστών:
Αναστασία Μιχαλούδη (Ηθοποιός)
Απόφοιτη της Ανωτέρας σχολής Δραματικής τέχνης του Βασίλη Διαμαντόπουλου (Θεσσαλονίκη), κάτοχος πιστοποίησης του ΥΠΠΟ. Συμμετείχε σε θεατρικές παραστάσεις όπως: το «Ούτε γάτα ούτε ζημιά» του Α. Σακελάριου (θέατρο Τεχνών- Λάρισα) το 2007, στο «Η γυναίκα που μαγείρεψε το άντρα της» (2008), της Ντέπυ ιστ σε σκηνοθεσία της Ελισάβετ Ναζλίδου (Μικρό θέατρο- Λάρισα) και το 2012 στο «Εν ψυχρώ» της Έλσας Δίωξη σε σκηνοθεσία Α. Νικολάου (θεατρική σκηνή Καρδίτσας). Έπειτα, το 2012 συμμετείχε με μονόλογο στο Φεστιβάλ Ελλήνων δημιουργών με την παράσταση «Ουρανός κατακόκκινος» και «Με το νόμο» σε σκηνοθεσία του Κώστα Σαντά στο Θεσσαλικό θέατρο και το 2016 ξανά παρουσιάστηκε με την ίδια παράσταση στη θεατρική σκηνή Καρδίτσας όπως και το 2018 στο θέατρο Ουήλ Λάρισας και στο Χατζηγιάννειο θεάτρο Λάρισας. Στην συνέχεια το 2017-2018 συμμετείχε στην παράσταση «Ο πατέρας» του Στρίντμπεργκ σε σκηνοθεσία Γ. Βούρου ενώ παράλληλα έκανε παραστάσεις στο ΔΠΘΕ Βόλου, στο ΙΕΚ Δήμητρας Λάρισας αλλά και στο θέατρο της ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης. Το 2018 συμμετείχε στην παιδική παράσταση «Ευτυχισμένος πρίγκιπας» του Όσκαρ Ουάιλντ σε σκηνοθεσία Γ. Βούρου όπου παρουσιάστηκε και στο Χατζηγιάννειο θέατρο Λάρισας αλλά και στο κέντρο πολιτισμού Χορίαμβος, στην Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως και στη θεατρική σκηνή Καρδίτσας αλλά και σε Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στο Δήμο Φαρσάλων. Το καλοκαίρι του 2018 συμμετείχε σε περιοδεία «Αχαρνείς junior» του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Γ. Βουρου.
Ιωάννης Γαλάνης
(Ηθοποιός)
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Έχει καταγωγή από την Λάρισα. Σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τίτλο «Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία». Έχει πραγματοποιήσει σπουδές πάνω στο θέατρο, Μουσική και Γραφικές τέχνες. Έχει συμμετέχει σε αρκετές θεατρικές παραστάσεις, μεταξύ των οποίων και συμμετοχές στο Φεστιβάλ Ολύμπου με τα θεατρικά έργα «Τρωάδες» με το «Θέατρο Πήγασος» και «Ταρτούφος» του Μολιέρου με το «Θέατρο ΜΩ». Άλλες καλλιτεχνικές δραστηριότητες του είναι η μουσική, Graphicart Video art και συγγραφή ποίησης και θεατρικών κειμένων.
Πολυξένη Τζανακούλη
(Ηθοποιός)
Γεννήθηκε στη Λάρισα, είναι φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο τμήμα περιβάλλοντος και στην σχολή Costyle στο τμήμα ονυχοπλαστικής. Συνεργάστηκε με τους ΄΄Ενεργούς Πολίτες΄΄ στην παράσταση «Οι Ηλίθιοι» του Νιλ Σάιμον στο ρόλο της ΄΄Σοφίας΄΄, 2017-2018 στην πινακοθήκη Λάρισας. Συμμετείχε στο θεατρικό εργαστήρι του θεσσαλικού θεάτρου το έτος 2019-2020 με της Ειρήνης Ζγουρη. Πηρε συμμετοχή στο έργο «Έρως λυσιτελής» σε σκηνοθεσία της Ειρήνης Ζγουρη, στο β’ αρχαίο θέατρο το 2021. Τον Οκτώβριο του 2021 συνόδευσε την ομάδα ΜΟS, στο art festival Athens 2021, με το έργο «Dragovid» της Ελένης Χατζηγριβα. Υπήρξε ανιματέρ στο πάρκο των ευχών το 2019. Ασχολείται με το pole dancing από το 2019.
Ειρήνη Ζγούρη
(Θεατρολόγος, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός)
Γεννήθηκε στην Μοσχόπολη Κορυτσάς και μεγάλωσε στη Φαλάνη της Λάρισας. Είναι τελειόφοιτη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών: “Θέατρο και Κοινωνία: Θεωρία, Σκηνική πράξη και Διδακτική” του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Αριστούχος απόφοιτη Θεατρολογίας του Τµήµατος Θεατρικών Σπουδών της Σχόλης Καλών Τεχνών του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου {2019}. Απόφοιτη της Ανώτερης Σχολή Δραµατικής Τέχνης «Μοντέρνοι Καιροί» {2013} και Απόφοιτη της Σχόλης Κινηματογράφου & Τηλεόρασης «Λυκούργου Σταυράκου», στο Τµήµα Σκηνοθεσίας {2016}. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και performances σαν ηθοποιός, σκηνοθέτης, βοηθός σκηνοθέτη και στην παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού. Το 2016 συνεργάστηκε µε τον Marcus Schmickler και τη Στέγη Γραµµάτων και Τεχνών, στην performance «Politiken der Frequenz» που φιλοξενήθηκε και στο Φεστιβάλ φωτογραφίας της Κολονίας στη Γερµανία. Το 2016 επίσης, έπαιξε τον ρόλο της «Τουανέτ» στον «Κατά Φαντασία Ασθενή» του Μολιέρου, σε σκην. Γ. Βούτου ενώ το 2017 σε σκην. Μ. Καβίδα ερμηνεύει την ηρωίδα του Camito Boilo κόµισσα Λίβια στον μονόλογο «Senso». Έχει συμμετάσχει σε πολλά Φεστιβάλ, ως σκηνοθέτης κινηματογράφου, όπως, το Φεστιβάλ «Αγών» µε το μικρού μήκους Ντοκιμαντέρ «Βλάχοι», στο Φεστιβάλ jameson empire film awards, µε το remake της Ταινίας «Parfume: The History of A Murderer», στο Φεστιβάλ Πάτρας & Artfools µε την ταινία «Δότης» , στο «Athens Video Dance Festival» µε το video dance «Gone Beyond», καθώς και στον πρώτο διαγωνισµό σεναρίου της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος µε το σενάριο «Nightmare before Dawn». Είναι µέλος του Σ.Ε.Η από το 2015. Το 2018 συμμετείχε στη «2η συνάντηση Νέων καλλιτεχνών Νοτιοανατολικής Ευρώπης» που οργανώνει το ΚΘΒΕ. Από το 2019 διδάσκει υποκριτική στο Θεατρικό Εργαστήρι ενηλίκων του Θεσσαλικού Θεάτρου και το 2021 διδάσκει Σκηνοθετικές Εφαρμογές: Bασικές Έννοιες & Συνεργασία με τον Ηθοποιό στα πλαίσια προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας του μαθήματος Σκηνοθεσία ΙΙ του καθηγητή Γιάννη Λεοντάρη, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Το 2021 την ερευνητική performance “Reading the Constitution 1822- / Αναγνώσεις του Συντάγματος 1821-” υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και την ερευνητική επιμέλεια της προέδρου του Πανεπιστημίου κας. Αγγελικής Σπυροπούλου.
Μάνος Καβίδας
(Θεατρολόγος, Σκηνοθέτης, Δραματουργός)
Γεννήθηκε το 1984 στον Πειραιά. Σπούδασε Υποκριτική στη Σχολή Δραματική Τέχνης του Άκη Δαβή, Θεολογία και Φιλοσοφία, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Θεατρολογία στο τμήμα Θεατρικών σπουδών της σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ναυπλίου, με κατεύθυνση Παραστατικών Τεχνών – Θεατρικής Πρακτικής και Σκηνοθεσίας. Είναι Τακτικό Μέλος: Σ.Ε.Η (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών) και ιδρυτικό Μέλος της Εταιρείας Παραγωγής Οπτικοακουστικού Έργου: Atermono (Atermono. Creative. Cine. Art). Έχει εργαστεί στο Θέατρο ως Ηθοποιός, Σκηνοθέτης και Βοηθός Σκηνοθέτη σε Θεατρικές Παραστάσεις, μεταξύ των οποίων: (2018) «Οι Παίκτες», του Νικολάϊ Γκόγκολ, θέατρο Αλκμήνη, Σκηνοθεσία: Μάνος Καβίδας, (2017) ΄΄Χριστουγεννιάτικη Ιστορία΄΄, του Καρόλου Ντίκενς, Διασκευή-Σκηνοθεσία: Ζγούρη Ειρήνη, Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάνος Καβίδας, «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα, Παραγωγή Εταιρείας: Atermono. (2017) ΄΄Senso, Το κρυφό Σημειωματάριο της Κόμισσας Λίβια΄΄, Σκηνοθεσία: Μάνος Καβίδας, «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα, Παραγωγή Εταιρείας: Atermono. (2015) Hamlet that Punk, (Βασισμένο στον Άμλετ του Σαίξπηρ), σκην. Μαίρη Μαραγκουδάκη, Θέατρο: βαφείο, Φεστιβάλ Βριλησσίων, Πολυχώρος Αθηναίδα. (στο ρόλο του Πολώνιου), ομάδα ”Modus facienti”. (2012) Οι Νταντάδες, του Γ. Σκούρτη, Studio της Οδού Πλαταιών, σκην. Α. Αντωνιάδης, Μ. Βαζαίος, Μ. Καβίδας (στο ρόλο του Παύλου), ομάδα ”Modus Faciendi”. (2010) Η Σκοτεινή καρέκλα, (βασισμένο στον ”Μάκβεθ” του Σαίξπηρ), σκην. Μαίρη Μαραγκουδάκη, ομάδα ”Modus Faciendi”. (2010) Δίκη των στρατηγών, σκην. Αντώνης Ξεπαπαδάκος, θίασος ”Ελληνική Αυλαία”. Επίσης, έχει επιμεληθεί την επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού και έχει συμμετάσχει ως φροντιστής σκηνής, στις εξής Θεατρικές Παραστάσεις: Σχεδιασμός & Επιμέλεια Ήχου και Φώτα στην Θεατρική Παράσταση: «ο Διαχειριστής», στο Θέατρο: Beton7, στα πλαίσια της οργάνωσης συγγραφικού έργου από Χρύσα Σπηλιώτη. Σχεδιασμός & Επιμέλεια Ήχου και Φώτα στην Θεατρική Παράσταση: «Ηγιασμένον Κομβολόγιον», αφιέρωμα στον Αλ. Παπαδιαμάντη, σύνθεση – συρραφή διηγημάτων, Σκηνοθεσία Γιάννης Τσιάτσιος, Θεατρική Σκηνή Λάρισας. Φροντιστής Σκηνής στην Θεατρική παράσταση «Puerto Grande», στο Χώρο Ιστορικής Μνήμης, σκηνοθεσία: Ρούλα Πατεράκη. Σχεδιασμός & Επιμέλεια Ήχου και Φώτα στην Θεατρική Παράσταση: «Οικία Φρίκη», Σκηνοθεσία Ζγούρη Ειρήνη, στο ΄΄Θέατρο Τεχνών΄΄, Λάρισα.
Αργυροπούλου Σωτηρία
(Ηθοποιός, Θεατρολόγος, Χορεύτρια, Χοροδιδάσκαλος, Κινησιολόγος)
Γεννήθηκε και σπούδασε στην Αθήνα. Απόφοιτη Ανωτέρας Δραματικής Σχολής «Πράξη 7» και της Επαγγελματικής σχολής χορού «Ραλλού Μάνου», ασχολήθηκε επαγγελματικά με την κινησιολογία στο χώρο του θεάτρου σε θεατρικές παραστάσεις, ως χορεύτρια, χοροδιδάσκαλος και χορογράφος. Είναι τελειόφοιτη του τμήματος Θεατρικών σπουδών, της σχολής καλών τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Απέκτησε πτυχίο χορού και ασχολήθηκε συστηματικά με την κίνηση και την χορογραφία στο θέατρο. Ασχολείται επαγγελματικά με την μελέτη και την εφαρμογή της τεχνικής της Hatha & Astanga Vinyasa Yoga, με τεχνικές χαλάρωσης και αυτοσυγκέντρωσης στο χώρο της υποκριτικής τέχνης. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω σε παραδοσιακούς αλλά και σύγχρονους χορούς, με αξιόλογους δασκάλους όπως: Λίντα Καπετανέα, Κική Μπάκα, Amanda Miller, Barbara Meneses Guitierez, Αντώνης Φωνιαδάκης, Κωνσταντίνος Ρήγος, Christina Rizzo, Keren Levi,-David Zabrano, Sumako Koseki. Έχει σεμινάρια υποκριτικής, πάνω σε καινοτόμες τεχνικές υποκριτικής, όπως: «Ψυχοδυναμική», μέθοδος υποκριτικής με τον Γιώργο Σίμωνα, στο Θέατρο Rabbithole. Τέλος, έχει ασχοληθεί με την Μουσική, με την αρμονία και το πιάνο. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις, ως ηθοποιός, χορεύτρια και χοροδιδάσκαλος, μεταξύ των οποίων: 2022 Μ.Α.Μ, σκηνοθεσία Ειρήνη Ζγούρη, Θέατρο τεχνών, Λάρισα. 2015 «Πεέρ Γκυντ», του Ερρίκου ίψεν, Σύγχρονος Χορός, από την Ομάδα SF (πιάνο για 4 χέρια) Χορογραφία: Αργυροπούλου Σωτηρία στο 1ο Φεστιβάλ Κλασσικής Μουσικής Δήμου Αγίων Αναργύρων – Μουσείο Μπουζιάνη Αθήνα. 2014 «Μύθοι του Αισώπου» σκηνοθεσία Ανδρέας Ορφανίδης (παιδικό διαδραστικό θέατρο). 2014 «Sine Signum», Χοροθέατρο-ομάδα ΄΄Inter Se… Onus΄΄, χορογραφία Αργυροπούλου Σωτηρία-Δήμητρα Σοφού, Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη- Τεχνοχώρος Cartel ‘Scratch Festival’ 2013 «Το Κοριτσάκι με τα σπίρτα», σκηνοθεσία Έλλη Βοζικιάδου (περιοδεία – παιδικό θέατρο). 2013 «O Eκδικητής» Tόμας ντε Κουίνσυ, Θέατρο Rabbithole, oμάδα ΄΄Mannschaft΄΄ σκηνοθεσία Γιώργος Σίμωνας (Σωματικό θέατρο). 2010 «Ζορμπάς», Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Βουλγαρίας, Θέατρο “Κρύας” Λειβαδιά (madame Ortans). 2008 «Πάμε σαν άλλοτε», Moυσικο χορευτική παράσταση ρετρό, θέατρο ΄΄Λάμπρος Κωνσταντάρας΄΄, σκηνοθεσία Νίκος Αθερινός.