Μόλις κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του Λαρισαίου δρ Βασίλη Αργυρούλη «Αγγλική Ορολογία για Παιδαγωγικές & Ανθρωπιστικές Επιστήμες», από τον εκδοτικό οίκο Broken Hill Publishers Ltd και τις εκδόσεις Π. Χ. Πασχαλίδης. Πρόκειται για ένα χρήσιμο βιβλίο για καθηγητές αγγλικής κι ελληνικής φιλολογίας, δασκάλους και νηπιαγωγούς, γενικής και ειδικής Αγωγής, ψυχολόγους και γενικά για όσους διδάσκουν ανθρωπιστικές επιστήμες. Πρόκειται για ένα έργο, καρπό πολυετούς διδασκαλίας στις πανεπιστημιακές αίθουσες, με περιεχόμενο ειδικών όρων και εκφράσεων, εξειδικευμένων επιστημονικών τομέων (Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγικά, Γλωσσολογία, Ψυχολογία, Νευροψυχολογία, Γνωσιακή, Συμπεριφορική και Μαθησιακή Επιστήμη, Μεθοδολογία Έρευνας κ.α.) και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό ποικίλης θεματολογίας παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών τομέων, με παράλληλες δραστηριότητες, γραπτές-προφορικές (με Link για το υλικό και το e-keybook).
Η συγγραφή του βιβλίου προέκυψε από τη διαπίστωση του συγγραφέα ότι υπάρχει ανάγκη δημιουργίας ενός γλωσσικού εργαλείου-βοηθήματος στις παιδαγωγικές και ανθρωπιστικές επιστήμες, το οποίο να λειτουργεί όχι μόνο ως μία άλλη απλή παράθεση αγγλικής ορολογίας, αλλά να είναι χρηστικό ως μεθοδολογία διδασκαλίας της παιδαγωγικής αγγλικής ορολογίας, στον εκπαιδευτικό και στον σπουδαστή αυτών των επιστημών. Είναι εμφανής η προσπάθεια του συγγραφέα να συνδυάσει τη διαδραστική εκμάθηση της παιδαγωγικής ορολογίας, συμβάλλοντας στην εξοικείωση με σοβαρά και κρίσιμα παιδαγωγικά θέματα, μέσα από ένα πλούσιο, αυθεντικό, γραπτό και οπτικοακουστικό υλικό.
Στις 512 σελίδες του βιβλίου παρουσιάζονται: 4.000 ειδικοί όροι και εκφράσεις εξειδικευμένων επιστημονικών τομέων. 500 ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, ποικίλης δυσκολίας κι αυθεντικό οπτικοακουστικό υλικό. 132 βίντεο (ντοκιμαντέρ και ταινίες) ποικίλης θεματολογίας, με παράλληλες γραπτές-προφορικές δραστηριότητες. Επιπλέον ασκήσεις γλωσσικής ανάλυσης (συνώνυμα, ερμηνείες στα ελληνικά, κ.ά.) σε εκπαιδευτικά/παιδαγωγικά κείμενα (60.000 λέξεις). 40 θέματα εκθέσεων για ειδικούς (ακαδημαϊκούς) σκοπούς και γενικούς, με συναφές βοηθητικό λεξιλόγιο, 40 ασκήσεις τύπου corpus concordancing προχωρημένου επιπέδου, με γενικό και ειδικό λεξιλόγιο, για εξάσκηση δεξιοτήτων γραφής, ανάγνωσης, ομιλίας, οπτικοακουστικής επικοινωνίας και χειρισμού ασκήσεων πολλαπλής επιλογής.
Ο δρ Βασίλης Αργυρούλης, μέλος του ΕΕΠ Αγγλικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπου διδάσκει αγγλικά από το 1997, είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας του ΑΠΘ, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης (M.A. in TESOL) του Hellenic Open University και διδακτορικού διπλώματος ειδίκευσης (Ph.D.) στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία από το University of Nottingham, UK. Συμμετέχει ως εισηγητής ή διοργανωτής, σε διεθνή γλωσσολογικά συνέδρια και ερευνητικά προγράμματα κι έχει συναφή συγγραφική δραστηριότητα. Είναι μέλος του Πολιτιστικού Κέντρου Εκπαιδευτικών ν. Λάρισας.